Tellimisinfo ja ostutingimused

Kuidas osta?

Zahira e- pood müüb egiptuse käsitöötooteid. Enamus tooteid on kohapeal olemas, osa tooteid saab osta ettetellimisega

Kuidas tooteid osta:

1. Kui olete välja valinud toote, vajutage toote all asuvale lingile `lisa korvi`. Seejärel sisenete `ostukorvi`

2. Ostukorvis saate valida toodete koguse, võimalus on valida veel lisaks teisi tooteid kasutades linki `edasi tooteid valima`

3. Ostukorvis saate muudatusi, parandusi teha. Seejärel kasutage linki `uuenda ostukorvi`

4. Edasi vajutage lingile `kinnita tellimus`

5. Palun täitke ülejäänud väljad tellimuse vormistamiseks, valige Teile sobiv toote kohaletoimetamise variant

6. Kontrollige oma tellimus üle ja kinnitage tellimus. Kui olete ekslikult kinnitanud vale tellimuse, siis palun andke sellest teada e-posti aadressil liina(at)zahira.ee

7. Kui olete tellimuse kinnitanud, siis saadame Teie e- mailile tellimuse kinnituse

8. Kui otsustasite toote kätte saada posti teel, siis postitame toote reeglina 2 tööpäeva jooksul ja saadame Teie e- mailile arve, mis sisaldab toote hinda ja postikulusid

Juhul kui toodet ei ole kohapeal olemas ja see tuleb tellida tootjalt (Egiptusest), siis tellimuse täitmise tähtaeg pikeneb (tavaliselt 6- 8 nädalat)

Kui Teil tekib küsimusi toodete kohta või tahaksite nõu pidada ostu suhtes, siis võtke julgesti ühendust meilitsi aadressil liina(at)zahira.ee või telefonil 56906250

Tellitud kauba transport

Smartposti pakiautomaati- 1 kuni 4 tööpäeva jooksul üle Eesti toimetatakse pakk Teie poolt valitud pakiautomaati Omniva pakiautomaati- 1 kuni 4 tööpäeva jooksul üle Eesti toimetatakse pakk Teie poolt valitud pakiautomaati Omniva postiteenusega postkontorisse- Omniva toimetab paki 2- 3 tööpäeva jooksul postkontorisse. Kui pakk mahub Teie postkasti ja olete tellimuses vastavalt soovi avaldanud, toob postitöötaja paki Teie postkasti

Kauba tagastamine

Tellijal on õigus taganeda tellimusest ja tagastada tellitud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab tagastamisel olema originaalpakendis. Kauba olulise rikkumise korral on meil õigus tagastatud tootest keelduda Kauba tagastamisega seonduva kulu kannab zahira.ee/pood/ juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel. Kui tagastatav kaup on jõudnud meieni, siis kanname kliendile raha tagasi, sh ka juba kliendi poolt tasutud postikulud ja seda hiljemalt 14 päeva jooksul peale pretensiooni esitamist

Andmete konfidentsiaalsus

OÜ Zahira e- pood ei väljasta ilma kliendi eelneva loata kliendi andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud kaupade transportimiseks vajalikku infot transpordifirmale. OÜ Zahira võib kasutada kliendi poolt antud telefoninumbrit informeerimaks klienti saadetise staatusest postikulud ja seda hiljemalt 14 päeva jooksul peale pretensiooni esitamist